loading...
4Trollll - جملات خنده دار ، استاتوس هاي خنده دار ، ترول
troll بازدید : 131 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

یه بار رفتم خونه یکی از رفقام

توی اتاق نشسته بودم بعد مامانش اومد تو

به من گفت شما هم اتاقتون اینهمه نامرتبه؟؟؟

(حالا اتاق این رفیق ما یکم وسایل سر جاشون نبودن همین)

گفتم والا فکر نکنم نامرتب باشه فکر میکنم یه انباری یا یه همچین جائی باشه

گفت چطور؟

گفتم آخه یه میز دارم بزرگه روش کامپیوترمو گذاشتم هرچی که شما فکر بکنی روی این هست

بعد زیر این میز یه جعبه بزرگ هست هرچی روی میز دیگه جاش نمیشه میندازم توی این جعبه

داشتم ادامش رو میگفتم که گفت بعله متوجه شدم دقیقا اتاقتون چجوریه

مامان دوستم :|

دوستم D:

من :)) :->

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2859
  • کل نظرات : 659
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 138
  • آی پی امروز : 328
  • آی پی دیروز : 318
  • بازدید امروز : 1,414
  • باردید دیروز : 1,251
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,414
  • بازدید ماه : 12,200
  • بازدید سال : 65,031
  • بازدید کلی : 503,807