loading...
4Trollll - جملات خنده دار ، استاتوس هاي خنده دار ، ترول
troll بازدید : 125 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

داشتم از کلاس برمیگشتم نشستم تو اتوبوس طبق عادت همیشگیم هندسفری رو گذاشتم رو گوشم و آهنگ حرف دل از مهدی احمدوند رو پلی کردم و خیره شدم به یادگاری هایی که پشت صندلی نوشته بودن.

یه ربعی گذشته بود یه خانم نسبتا جوان اومد نشست بغل دستم گوشیم و از دستم آروم گرفت و آهنگو زد رو استوپ و دوباره گوشیم و داد و اشاره کرد که هندسفری رو بردارم.

هندسفری رو برداشتم و سلام کردم بهشون، جواب سلامم و داد و گفت با اخلاق و روحیه ای که ازت میشناسم اولش باورم نشد خودت باشی!!

گفتم ببخشید عذر میخوام ولی من شمارو اصلا نمیشناسم

گفت اسمت حامد نیست؟

گفتم چرا ولی ،، شما؟

- من هر روز به وبت سر میزنم اونجا خیلی باهم گرمیم و صمیمی ، ولی الان دیدگاهم زمین تا آسمون نسبت بهت فرق کرد !

چرا اینقدر تو خودتی؟

چیزی شده؟

.

.

.

گفتم ببخشید ولی میشه شمام خودتون معرفی کنید منم بشناسمتون!؟

که گفت من رسیدم به ایستگاهمون باید پیاده شم ببخشید !

برات آرزوی موفقیت دارم از ته دل خدانگهدار!!!!!!

من :|

آخه کصافطططططططططططط چرا با احساسات جوون مردم بازی میکنی.

ها؟

زود تند سریع بیا بگو ببینم کی هستی؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2859
  • کل نظرات : 659
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 138
  • آی پی امروز : 287
  • آی پی دیروز : 338
  • بازدید امروز : 778
  • باردید دیروز : 1,066
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,180
  • بازدید ماه : 10,313
  • بازدید سال : 63,144
  • بازدید کلی : 501,920