loading...
4Trollll - جملات خنده دار ، استاتوس هاي خنده دار ، ترول
troll بازدید : 119 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

این اتفاق چند سال پیش واسم افتاده بود
:)
یه بار رفتم واسه تعطیلات نوروز پیش فروش بلیط کرده بودن بلیط بخرم خریدم
اومدم خونه بابام گفت سیگار میکشی گفتم من ؟ نه
دیدم کل خونه خندیدا

گفت دئیوس راستشو بگو تفریحی هم نمیکشی ؟
گفتم نه
زارت یه دونه گذاشت زیر گوشم
منم قاطی کردم از این صحبتا
یه دفعه دیدم داداشم میگه خاک برسر دروغگوت رفته بودی بلیط بگیری
صدا سیما داشت گزارش از وضع بلیط فروشی پخش میکرد تو اخبار تو از روبرو اومدی رد شدی دستت سیگار بود
:)
من |
راه اهن |:
راننده قطار "(
فیلمبردار دئیوس :)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2859
  • کل نظرات : 659
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 138
  • آی پی امروز : 297
  • آی پی دیروز : 338
  • بازدید امروز : 943
  • باردید دیروز : 1,066
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,345
  • بازدید ماه : 10,478
  • بازدید سال : 63,309
  • بازدید کلی : 502,085